ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

سارا

يكشنبه

1396/6/27 5:57
نویسنده : مامان گلی
83 بازدید
اشتراک گذاری


امروز دختري تا بيدار شد ما رو هم بيدار كرد كه كلاس فارسي يكشنبه اش دير نشه، با كلي ذوق اماده شد و بعد از كلاس با ليليا و دايانا قرار باغ وحش داشتن.
من و بابايي هم اين فاصله رفتيم بيمارستان بي بي رو ديديم. يكم ديدن محيط بيمارستان منو ياد سختي روزهاي اخر و سزارين و ... انداخت و دلم لرزيد.
بعد هم رفتم باغ وحش پيش بچه ها، بابايي هم رفت فوتبال.
شب هم كباب توپ بابايي درست كرد. برعكس چند روز اخير كه غذا نتونسته غذا بخورم و فقط ميوه و سالاد تونسته بودم بخورم خيلي چسبيد.

فردا اولين چكاب ام رو دارم،
توكل به مهربان ترين 📿
كلاس فارسي امروز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد