ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

سارا

۵۶. یک ماهگی

1391/8/23 13:36
نویسنده : مامان گلی
160 بازدید
اشتراک گذاری

تولد

تولد

تولدکودکم یکماهه شد...

یک شنبه بارانی رفتیم رستوران امریکاناس تا به رسم برزیلی ها یکماهگی نی نی نازمون رو جشن بگیریم. ۱۱/۱۱ ساعت ۱۱:۱۱ شب تو خیابان ‍پالیستا بودیم. هرچند تنها بودیم اما خدا رو شاکر بودم که سارای نازمون به سلامتی بدنیا امد. این یکماه با تمام خستگی و درد و بی خوابی هاش برام مملو بود از یه حس ناب. حس مادر شدن. در آغوش کشیدن نی نی که از وجود خودمه و بهم وابسته است. از قشنگ ترین لذت هاش هم شیر دادن این هدیه عزیز الهی است. این یکماه سا‍پورت های مامان و حضورش خیلی کمکم بود. اونم برای من که تو شوک مادر شدن چیزی هم از بچه داری نمی دونستم و حالا جای مامان خیلی ‍پیشمون خالیه. بابا مملی هم این مدت خیلی کمکمون بود. بهترین اش هم حمام هایست که هرروز سارا رو میبره و من تو فرصت خواب بعد از حمام سارا می توانم یه کم استراحت کنم. این روزها شکل زندگی ام خیلی فرق کرده و گاهی -مامان مریم- بودن خیلی برام عجیب و جدیده. از خدا می خوام بهم توانایی این رو بده که از مسولیت های جدیدم به تنهایی و به خوبی بربیام و خدا محافظ فرشته کوچولوم باشه. الهی امین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آریا
23 آبان 91 13:26
سلام چه دختر نازو قشنگی دارین چقدر چهره معصومانه ای داره خدا براتون حفظش کنه . ما شما رو به لینک دوستانمون اضافه کردیم .
مامان لنا
24 آبان 91 2:41
قربون این دخمل ناز برم من وای مریم جون چقدر زود میگذره انگار همین دیروز بود من همش سر میزدم ببینم نی نی امده یانه امیدوارم همه روزها ی زندگیتون کنار وهمراه هم باشین وشاد وسلامت قدم بردارین
مامان لنا
24 آبان 91 2:42
یک ماهگیت مبارک سارا جونم مریم جون روزهای سخت نوزادی داره تموم میشه ودخمل ما داره یه نی نی خانم میشه
خاطره مامان آیدا
24 آبان 91 14:12
چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه با اجازه وبلاگتون رو تو لیست دوستای آیدا اضافه کردم امیدوارم ناراحت نشین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد