ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

سارا

۲۲. سونو قلب

1391/5/4 8:21
نویسنده : مامان گلی
164 بازدید
اشتراک گذاری

heart1

heart2

قشنگم سلام،

امروز قلب کوچولوی خوشگلت با ضزبه هاش دل  من و بابایی رو کلی شاد کرد، دکتر سونیا سونو قلب برات نوشته بود، خداروشکر همه چیز نرمال و خوب بود. این روزها بیشتر از قبل حرکاتت رو حس می کنم و گاهی واقعا شوکه میشم از شدت ضربه هات، مامان زهره میگه خودم هم کلی تکون می خوردم و سارا مثل مامانش شده، کلی دوستت دارم سارای من... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 10:01
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد