ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

سارا

۳۹. ویزیت بیمارستان

1391/7/17 18:18
نویسنده : مامان گلی
219 بازدید
اشتراک گذاری

دیرور با پاپا لاورو و مامانا و بابایی جونی رفتیم بیمارستان به توصیه سونیا. قبل اش من چمدان های بیمارستانم رو بسته بودم و همه کارهام رو کرده بودم، به امید اینکه بهم وقت سزارین بدن.  اما بعد از کلی رجستری و انجام ازمایش های مختلف، دکتر گفت همه چی نرمال و خوبه و باید منتظر زایمان طبیعی باشم. دکتر خیلی سرخوش و سرحال بود و هرچی من می گفتم یه جوابی براش داشت. از دلایلم که برای سزارین گفتم همه رو دست انداخت و سعی کرد برای طبیعی متقاعدم کنه. مثلا می گفت عطسه سرما خوردگی و کلافگی دلیل سزارین نمیشه، نوبت بعدی چکاب رو هم برای جمعه صبح گذاشت. دیروز ۷ اکتبر بود. جشن مهرگان هم بود. ۳۹ هفته ام هم بود. اما نشد! تازه دکتر می گفت کسایی هستن که می خوان طبیعی بشه تا ۴۱ هفته هم صبر می کنن. هم دوست دارم زودتر سارام رو ببینم، هم از این حالت بدنم دربیام، هم احساس می کنم مامان دیگه خیلی خسته شده دوست داره برگرده ایران. و این ناراحتم می کنه، دیروز می گقت اگر دکتر گفته ۲ هفته دیگه یه سر بره ایران و برگرده!!! از اینکه بقیه بخاطر من اذیت شن اصلا خوشحال نیستم. اما دکتر می گفت تو دلت باشه سارا بهتر از اینه که زودتر دنیا بیاد و بره تو دستگاه. می گفت بزار روال نرمال طبیعت پیش بره... خدایا توکل به خودت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان لنا
18 مهر 91 0:56
امدی سارا خانومی یا هنوز جات راحته؟ هرچی خدابخواد عزیزم خیره
مامان لنا
19 مهر 91 16:12
آمدی خاله جون؟
مامان کوثر
20 مهر 91 13:06
سلام خانمی من اسمم ساراست و مامان کوثر هستم منم تو فصل پاییز دنیا اومدم ولی دختر کوچولوم بهمن سال90 به دنیا اومده واسمش هم کوثره من هم طبیعی اوردم به تو هم میگم حتما طبیعی بیار چون خیلی لذت بخشه هم خودت بهوش هستی و وقتی که بچت به دنیا اومد صدای گریه اش رو میشنوی و هم تا به دنیا اومد اونو میذارن روی سینت و حسش میکنی اونقدر خوبه من تو هفته 41 بچم به دنیا اومد وبا اینکه خیلی درد کشیدم و کوثر بعد از 22 ساعت به دنیا اومد ولی اگه بازم بخام یه بچه ی دیگه بیارم بازم طبیعی میارم سزارین تا 15 روز بعد درد شدید داری ولی طبیعی چند ساعت قبل زایمان بعدش کمی درد داری وقت کردی به وبلاگ دختر گلم بیا نصیحت یک دوست
مامان لنا
24 مهر 91 20:21
قدمت مبارککککککککککککک خوش امدیییییییییی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد