ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

سارا

۴۸. تولد

1391/7/30 18:38
نویسنده : مامان گلی
193 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست ،


یک پله دیگر از نردبان بلند آرزوها را بالا آمدی 
یک تار مو سفید کردی تا مادرانه های بیشتری را بیاموزی 
یک شب بیشتر بیدار ماندی تا همسر مهربان تری باشی 
یک صبح دیگربه خورشید سلام دادی تا بیشتر مهر بورزی 

مهربان دوست 
این تکاملت را 
و این شدن ات را جشن بگیر 
و در خلوت خود 
خدا را ستایش کن 
که تو را لایق بودن کرده است 
حیف که در کنارت نیستم تا آغوش بکشم مهرت را 
و بوسه زنم بر آن صورت مهتابی ات را 
ولی از همین راه دور 
و فاصله های بیشمار 
کوله باری از دوستی برایت ره توشه میکنم 
باشد 
که قوت راهمان باشد 
در طی سالهای آینده 
روزگارت پر شمار 

 

دوست 
فاطمه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان لنا
1 آبان 91 3:07
سلام مرسی مامان گلی جون مرسی که به من و لنا جون افتخار دوستی دادین . منم با اجازه به نام سام وسارا لینکتون کردم . اگه دوست دارین عنوان رو عوض کنم و بزارم سارا جون دختر پاییزی بهم بگین مرسی دوستون دارم ببوسین عروسک خوشگلتونو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد