ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

سارا

۳۲. عشق توپول

1391/6/29 2:07
نویسنده : مامان گلی
1,294 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی لالا

عشق توپول من دوشنبه، ۳۵ هفته و ۶ روز، ۵۱ سانت، ۲۹۳۰ گرم

سونوگرافی با بابا مملی جون و مامانا رفتیم. کلی نی نی مون بزرگ شده بود، اینقدر که دیگه اندازه کامل بدن اش رو سونوگرافی نشون نمی داد، از استاندارد نی نی ها تو این سن هم قد بلندتره هم توپولتر. بابا مملی جون کلی خوشحاله که نی نی سارامون جون گرفته، مامانا هم صدای قلب سارا رو شنید اشک ریخت از خوشحالی. امروز هم دکتر سونیا راضی بود، گفت ۷ اکتبر به بعد باید منتظر نی نی مون باشیم. کاش زودتر بود، کلی منتظر دیدن موجودی ام که من مادرش می شم و اون دختر من، باید بگم هنوز باورش برام سخته و ورودش به زندگی مون برام عجیب. دلم اساسی بزرگ شده و گاهی حرکت ها و تکون هاش انقدر قویه که می ترسم. امیدوارم این مدت مانده به خوبی بگذره و بهترین خاطره زندگی مشترک من و بابایی جونی باشه، عاشقتونم بابایی جون و سارا عسلم.   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد