ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

سارا

۳۳. قران

1391/7/4 22:17
نویسنده : مامان گلی
223 بازدید
اشتراک گذاری

قران

خدا رو شکر می کنم که بهم توفیق این رو داد که دوران بارداریم یک دور کامل قران رو بخوانم. وقتی متوجه شدم حامله ام خیلی استرس داشتم و هیچ تکیه گاهی مثل نوای قران ارومم نمی کرد و حالا که نزدیک به دنیا امدن نی نی نازم هست توانستم به عهدم وفا کنم. نیت کرده بودم برای شادی روح بابایی جونم و سلامتی نی نی ام یک دور قران رو بخوانم و حالا دوست دارم نیت کنم از تولد سارا تا پایان دوران شیردهی همین روال رو ادامه بدم. امیدوارم خدا محافظ روح معصوم کودکم باشه، بخصوص که قراره دور از وطن شخصیت اش شکل بگیره و جوانه بزنه. توکل به خودش و به یاریش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان لنا
5 مهر 91 3:48
امیدوارم نی نی به سلامتی دنیا بیاد وما شاهد شادبودن ولذت بردن شما از این لطف خدایی باشیم دیگه چیزی نمونده مراقب خودتون باشین ماروهم دعا کنین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد