ساراسارا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

سارا

۱۵. پرسه

1391/2/13 4:55
نویسنده : مامان گلی
276 بازدید
اشتراک گذاری

parse

این هفته سه تا بیمارستان برای نی نی دیدیم. از بهترین بیمارستان های اینجا. برای نی نی هم فیس بوک زدم. کلی دوست داره با کلی عکس ها و پیام های قشنگ. خیلی حس خوبی برام داشت. همین که اصلا اسم و فامیل اش رو کنارهم بنویسم خیلی جالب بود برام. اخر هفته سونوگرافی دارم. با بزرگتر شدن دلم بیشتر دارم حس می کنم دارم مامان میشم. آشنا شدن با محیط بیمارستان های نی نی هم خیلی برام جالب بود. چندتا نی نی تازه دنیا امده هم دیدم. خیلی ناز بودن. عکس العمل خانواده هاشون لحظه تولد خیلی دیدنی بود. به همین سرعت ۴ ماه شد اما هنوز ۵ ماه مونده....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بهزاد
20 مهر 93 6:48
سلام وب خوبی دارید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سارا می باشد